Saturday, 21 May 2011

ade ape



1. Bekas kekasih saya adalah : seorang lelaki

2. Saya sedang mendengar : orang bercakap dalam tv

3. Mungkin saya patut : bertanya jika sesat jalan

4. Saya sangat suka : jalan2 n bersama tersayang

5. Sahabat-sahabat baik saya : ialah mereka yg anggap saya pun shbat baik mereka

6.Saya tak paham : kalau dengar orang cakap bahasa yang saya tak paham...  =)

7.Saya kehilangan : ape yang saya sayang

8. Ramai yang berkata : sabar, kuatkan semangat

9. Makna nama saya : nanti saya tanya mak abah saya

10. Cinta itu adalah : anugerah teragung dari yang MAHA AGUNG

11. Di suatu tempat, seseorang sedang : menonton televisyen (adik saya)

12.Saya akan cuba : sedaya upaya saya 

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : ape yang di bawa? takde bawa ape2...hehehe

14.Telefon bimbit saya : ade kat sebelah saya kalau saya tido

15.Bila saya terjaga dari tidur : saya tengok jam kat nset dah kul berapa

16.Saya paling meluat apabila : ade orang jeling kat saya...tah pahape tah...

17.Pesta/Parti adalah : masa tuk bergembira dan jumpa ramai orang dengan makanan yang best2

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : ermm...ape erk? tah la..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : masa kecik2

20.Hari ini : saya minum banyak air

21.Malam ini saya akan : cuba tido sebelum jam 4pagi....hehehe

22.Esok pula saya akan : keluar cari barang untuk persiapan kawin along

23.Saya betul-betul inginkan : slipper fipper.....!!!!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saya masih saya.(tak kan jdi ct nurhaliza lak kan)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : shopping....!!!

26.Makanan Barat atau Jepun : barat

27.Bilik yang terang atau gelap : gelap..

28.Makanan segera adalah : maggie (2minit je dah siap)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : senget....!! hahaha

3 comments:

Nazrul Izzat said...

lgu besh

nabillah bolhassan said...

zu: na jugak..abil copy ea babe..;)

aizura.satu.satu said...

ijat : huhu...lgu by opick
abil : silakan....xde kne caj...hehe