Wednesday 18 May 2011

kumpul kumpul



kotak & plastic ape ni....???
dalam ni tersembunyi nyer kumpul kumpul aku


assalam.

hai kamu sume..entry kali ni nak share ckit psal kumpul kmpul...
nak tau ape tu kumpul kumpul?? 

mai aku habaq mai ckit.... =)

aku ni jenis yg suke mengumpul, antara hobi aku la kowt....suke tgk bnde yg kiut miut....korang jgn pelik lak dgn ape yg aku kumpul ni....


ape ni? ni adalah antara tentatif program yang aku penah join masa zaman skola dulu...
lencana skola aku..(2004-2005) memory ter'best

bintang hati.....!!!

ermm, dulu masa skola aku suke buat bintang. alaa...bintang yang kertas tu....korang mesti tau punya la...
nak tau tak, aku penah buat cerita dalam bintang tu...nak tau camner? aku tulis cerita kat bahagian dalam bintang tu, lepas tu aku lipat-lipat sampai jadi bintang, so kalau nak baca kena la bukak bintang tu satu-satu then susun jadi satu cerita....dats all....hehehe...


antara bintang kertas yang aku masih simpan sampai sekarang...

ok, seterusnya ni adalah koleksi aku yang aku sayang sangat-sangat sampai sekarang
zaman tekonologi canggih sekarang ni, mungkin telah membuatkan ia tenggelam dibaham kecanggihan. =)


kad raya & kad birthday. kad-kad yang aku simpan. ade antara kad ni aku terima masa tahun 2000 but still ok lagi sampai sekarang


ni pulak surat-surat yang aku terima dari kawan baik aku. kami bertukar-tukar surat sebab kawan aku ni kena pindah skolah kat melaka




NEXT......!!!

tag baju, seluar, kasut dan sebagai nyer.... =)

ha ha ha ha....ni adalah pembalut gula-gula

whut is this?? ni plastik tisu



paper & plastic bag


ade lagi????
ADE.........!!!!!
tapi aku dah lama tak kumpul yang ni...but now, aku nak kumpul balik la...ade antara ni pun aku dah guna, kalau tak, ade banyak lagi.... =)


wrapping paper


kawan-kawan.......~~ tu la dia kumpul-kumpul aku....

sekian...terima kasih...  n_n



3 comments:

Nazrul Izzat said...

gigihh yerr...

noraizuraMasoud said...

tak segigih dulu....hehe...

nabillah bolhassan said...

zu:haha..zu rupenye suka gak gumpul2 bnda yg mcm ni ea..abil pun.abil suke gumpul pembalut cadbury....tp dah simpan dlm kotak..mls nk bukak balik kotak..;)