Friday 21 June 2013

BELiAU

Assalamualaikum...

Dah lama rasa nyer tak mencoret kat blog ni. Rindu pulak zaman ber blog ni.
Actlly xtau nak mengarut ape dalam ni, tapi jari ni menggatal nk menaip. Sejak dah abis practical ni, duk umah jek, sementara nak dapat keje. Baru2 ni ade pegi interview kat PROPEL, xtau la dapat ke x, yg pnting aku dah cuba buat yg terbaik masa interview tu... by the way, TQ to my Mr. Tunang sebab teman saya. Dah dua kali awak teman saya pegi interview.. soo SWEET. :)



Insya ALLAH, bulan Sebelas ni, kami akan bernikah, harap sume berjalan lancar dan dipermudahkan olehNYA. Mr. Tunang sgt penyayang, dia sgt manja. Mampukah saya jaga beliau dengan baik sperti mana mak beliau ? 

Dugaan di alam pertunangan amat berat utk kami lalui tapi ketabahan dan kekuatan sentiasa menjadi sandaran. 

Beliau seorang yang penyabar
Beliau seorang yang penyayang
Beliau seorang yang berjiwa sensetif
Beliau seorang yang xpandai pujuk  ;)
Beliau seorang yang manja
Beliau seorang yang sangat-sangat berusaha
Beliau seorang yang bercita-cita tinggi
Beliau seorang sahabat yang banyak membantu
Beliau seorang teman yang setia
Beliau seorang tunang yang mengasihi

dan.....

Beliau bakal suami saya... INSYA ALLAH

aiZURA
   faDHIL

Sekian.....  ^_^







No comments: